Coś na początek

Już od dawna chciałam założyć bloga, jednak nie bardzo wiedziałam ja ugryźć temat. Każda próba kończyła się moim zawieszeniem broni, bo tak jak generalnie z nowinkami technicznymi radzę sobie całkiem nieźle, tak tutaj nie mogłam tego tematu nijak ogarnąć. Dzisiaj jednak postanowiłam, że mój dzień wolny poświęcę na dokończenie tego co zaczęłam parę miesięcy temu i oto jest mój pierwszy wpis 🙂

Blog ten nie jest tylko blogiem o życiu w Holandii, ale o wszystkim co dzieje się w moim życiu. A że jest ono dość nudne, to pewnie i tak blog ten będzie raczej pamiątką dla mnie na stare lata 😉 Kiedyś pisałam pamiętnik, który niestety zaginął w dziwnych okolicznościach podczas przeprowadzki. Teraz moim pamiętnikiem będzie to miejsce. Let`s get started 🙂

6 uwag do wpisu “Coś na początek

Skomentuj

